sobota, 5 lipca 2014

Wakacje

Wakacje rozpoczęły się już jakoś tydzień temu, jednak przez ten cały czas nie czułam ich zapewne przez stres spowodowany rekrutacją do szkoły ponadgimnazjalnej. Dzień po zakończeniu roku rozwoziłam świadectwa i inne dokumenty, musiałam zrobić zdjęcia do legitymacji i badania. Czułam przede wszystkim potworny stres przed tym czy się dostanę do jakiejkolwiek z wybranych szkół. Jak się okazało przedwczoraj dostałam się do liceum ♥ Uważam to za dosyć duże osiągnięcie. W przyszłości chciałabym studiować psychologie, bezpieczeństwo narodowe bądź prawo. Tak wiem mam wyimaginowane marzenia, ale to cała ja. Chciałabym się poświęcić czemuś co naprawdę lubię.

Jako ,że mamy wakacje to postanowiłam ,że będę regularnie dodawała posty w których pojawią się recenzje na temat stosowanych kosmetyków. Jednak nie chcę się ograniczać tylko do tego dlatego będę też dodawała posty na inne tematy. Od czwartku jestem dosyć zajęta, próbowałam zrobić zdjęcia ale niestety po 21 jakość zdjęć jest co najmniej słaba (grzecznie mówiąc). Dlatego wstawię wam kilka zdjęć robionych w dzisiejszym dniu.


7 komentarzy:

  1. Bardzo ladne zdjecia :) zapraszam :) http://fotografia-aniulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, ja tez nie odczuwam wakacji.
    http://rin-day.blogspot.com/2014/07/ariana-grande.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te zdjęcia, wcale nie są takie słabe! Udanych wakacji, ja czekam na urlop ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne macie bluzki :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygladasz! Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna koszulka na 1 i 2 zdjęciu :)
    Pozdrawiam :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardzo ładna, popracuj nad wyglądem bloga, lub daj na razie chociaż jakieś spokojniejsze, jasne tło, ponieważ ten róż trochę niestety odciąga uwagę od czytania :(
    http://otymwlasniemowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń