niedziela, 27 lipca 2014

Ulubieńcy miesiąca

                                                                       Ulubieńcy lipca ♥              



Balsam do ciała Balea którego zapach zwala mnie z nóg, dostałam go w rozdaniu i od tamtej pory nie rozstaje się z nim. 


Nutella bez której nie wyobrażam sobie dnia... chociaż w sumie to jem ją raz na jakiś czas co nie zmienia faktu ,że jest przepyszna i uzależnia.


Milka którą chyba wszyscy doskonale znają. Przyznam się do tego ,że co rano podjadam sobie pasek oto tej czekolady chodź nie koniecznie zawsze o tym smaku :)


Lakier do paznokci Essence który jest naprawdę jednym z lepszych i wytrzymałych lakierów. Naprawdę długo trzyma się na paznokciach.


Szybkoschnący lakier z Rimmela który świetnie pokrywa płytkę paznokcia i nie schodzi po jednym dniu.


Zdjęcie grupowe na którym widnieje również książka z serii Domu Nocy napisana przez matkę i córkę. Cała seria książek jest pasjonująca i naprawdę ciekawa, cały czas toczy się akcja, oczywiście książka posiada wątek miłosny a nawet kilka takich wątków. Jeśli ktoś jest miłośnikiem wampirów i innych istot nadprzyrodzonych, magii i romansów to ta książka jest stworzona dla niego. Ja sama posiadam dwa własne egzemplarze które w wolnej chwili podczytuje.

                  

 A no koniec wstawiam wam moje zdjęcie w nowej fryzurze. :)


14 komentarzy:

  1. nutella to ulubieńcem całego życia, hahah :D

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio polubilam baleę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nutella zawsze ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona seria książek ever! Mam 7 egzemplarzy w domu :) Nie wiesz może czy zamierzają kontynuować jej tłumaczenie? Jeżeli nie to muszę zacząć sięgać po angielską wersję : / Obserwuję!

    http://puggiedraws.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Nutelle <33 a czekolade osobiscie wole milke zwykła :) zapraszam rowniez i do mnie modolivem.blogspot.com


    ps. jestes sliczna i swietny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mhmm kocham wszystkie milki <3 i bardzo ładną masz fryzurę :)
    Tak przy okazji chciałabym Cię zaprosić na rozdanie w którym do wygrania
    dowolna rzecz ze sklepu Rosewholesale.com do kwoty 20$.Jak widać
    nagroda atrakcyjna,więc może warto spróbować :) Każdy ma równe szanse.
    Więcej informacji na moim blogu

    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham słodycze! Nutella - czekoladowe cudo
    Zapraszam do mnie! www.camesss.blogspot.com obserwujemy? jeśli jesteś chętna to odpisz u mnie w komentarzu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nutella i Milka <3
    Super post!
    Może wspólna obserwacja?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dom Nocy <3 Kocham <3
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Potwierdzam twoje słowa co do lakieru z Rimmela jest świetny. W dodatku mam go w tym samym kolorze co ty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pisałam ostatnio o tej serii książek, uwielbiam ♥ przeczytałam już prawie wszystkie, tylko u mnie w bibliotece nie ma XI części...

    OdpowiedzUsuń
  12. słodycze są takie dobre, a wyrządzają tyle zła :( <3

    OdpowiedzUsuń