wtorek, 19 sierpnia 2014

Nowa szkoła- nowe obawy.

W tym roku idę do liceum na profil ogólny, czeka na mnie nowa klasa, nowi koledzy, nowi nauczyciele. Co gorsza nie znam tam nikogo oprócz kilku osób z widzenia. Stresuje się ponieważ będę tam sama jak palec i jak ja trafie do klasy? Jakie wrażenie wywrę na rówieśnikach z mojej klasy? Te i inne pytania tłoczą mi się w głowie. Kolejną obawą jest nauka a raczej jej nadmiar. Sądzę jednak ,że liceum będzie łatwiejsze z tego względu ,że nie będę miała praktyk tak jak w technikum. Będę miała więcej czasu na naukę, nie będę miała zmartwień czy zdam matmę bo przecież jestem na logistyce a matematyka jest tam ważna. Nikt nie będzie wywierał na mnie presji. Liceum do którego idę jest na całkiem dobrym poziomie natomiast w technikum odpada bardzo dużo osób już w pierwszym semestrze ponieważ jest tam nadmiar uczniów i nikt nie przykłada wagi do tego czy ktoś zda czy nie zda. A eliminując najsłabszych uczniów uzyskują mniejszą klasę z którą łatwiej im się pracuje. Przerażała i nadal przeraża mnie perspektywa ,że miałabym iść do takiej szkoły. A gdybym zdecydowała się na inne technikum to niestety musiałabym mieszkać w internacie co jest drogie i niezbyt przyjemne. Większość osób z mojej klasy jednak zdecydowała się na to technikum. Ja chcę iść na studia więc wolę chodzić do liceum gdzie dużo się nauczę, dobrze przygotuje się do matury a potem pójdę na wymarzony uniwersytet. :) (Jeszcze nie do końca wiem co chcę robić)
A jakie szkoły wy wybraliście? 
Czy w liceum jest tak ciężko jak mówią niektórzy? 

Zrobiłam kilka zdjęć na szybko, było już dosyć ciemno więc jakość fotografii pozostawia wiele do życzenia. 
Mam na sobie białą koszulę z ćwiekami, skórzaną spódniczkę, torebkę z playboya i czarne lity. 



                                      Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga.


23 komentarze:

  1. nie ma obaw :D bedzie dobrze !!
    trzymam kciuki !
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też trzymam kciuki ;**
    Zapraszam do mnie -----> http://innanizwszyscy-alex.blogspot.com/ Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę! Głowa do góry :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma się czego bać :) Może nowe znajomości okażą się być dużo lepszym doświadczeniem niż poprzednie? Początki zawsze są trudne, ale jestem pewna, że później będzie już tylko lepiej! :)
    Pozdrawiam ♥ ;**

    Zapraszam na mojego bloga. :)
    http://bajecznyblogagnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też w tym roku do liceum, wybrałam dobre, ale nie najlepsze z tego względu, że nie chcę mieć masy nauki, wolę przejść szkołę na luzie, tym bardziej że mój profil to bio-chem ;) ze mną do klasy idą jeszcze 2 osoby ze starej klasy, więc powinno być OK. Mam tak samo jak ty, ciągle myślę o tym co będzie...ale skoro tyle osób przetrwało liceum to chyba w naszym przypadku też nie będzie źle ;)

    maffyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zestawienie. :) a w liceum wcale nie jest tak źle, mnie jakoś nadmiar nauki nie przerażał, jedynie przed samą maturą było jej nieco więcej, a tak dawało się spokojnie ją ze wszystkim pogodzić. :)
    pozdrawiam.
    poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rozważałam pójście do technikum hotelarskiego - głównie z tego względu, że interesuję się obsługą turystyczną i potrafię rozmawiać w stopniu komunikatywnym w 6 językach. Ostatecznie jednak wybrałam liceum ogólnokształcące, a konkretniej profil językowy, gdzie oprócz angielskiego i mojego ukochanego rosyjskiego (bardzo brakowało mi go w gimnazjum, uczyłam się go sama), będę też poznawać włoski i francuski.

    Wybrałam liceum w innym mieście, 40 km od domu. Nie będę tam znać zupełnie nikogo, nawet z widzenia (z wyjątkiem jednej koleżanki, którą poznałam w wakacyjnej pracy). Nowa szkoła, nowe środowisko, nowi ludzie. Też boję się o to, jak zostanę przyjęta, bo w gimnazjum do lubianych osób nie należałam i niestety niektórzy bardzo dawali to po sobie znać. Może wynika to z zazdrości, że ukończyłam szkołę muzyczną czy zdobyłam wicemistrzostwo Polski środkowej mażoretek i po prostu zamiast po ludzku przemilczeć sprawę, musieli mnie hejtować. Dodam, że nie afiszowałam się ze swoimi osiągnięciami, bo po prostu tego nie lubię. Ale w małej miejscowości takie rzeczy szybko się roznoszą... Mam wielką nadzieję, że w liceum będzie inaczej i będę mogła w spokojnej, przyjaznej atmosferze przygotować się do matury oraz studiów.

    Pozdrawiam cieplutko :)
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Początki zawsze są trudne
    Potem będzie już tylko lepiej ;)
    http://julied-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Po technikum można iść na dobre studia :)
    Zmiany są dobre w życiu.
    Fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dopiero ide do 3 gim ale i tak się stresuje testami.. będzie dobrze nie ma czym się przejmować :)
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też idę teraz do liceum :) super masz koszulę!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ide dopiero do 3 gim, ale raczej pojde do technikum :)
    świetne zdjecia ;)
    http://ruczaj-patrycja.blogspot.com/ -> zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam szkołę 6-letnią plastyczną więc się nie muszę zastanawiać :) Dziękuję za kliknięcie w te linki butów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja także liceum :) też mam obawy, ale myślę że nie można się martwić na zapas!
    ładnie wyglądasz, świetnie to dobrałaś :)

    wpadnij :) http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez obaw! Życzę powodzenia i super zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bylam w identycznej sytuacji co Ty rok temu.
    Bez obaw. Bedzie dobrze. Taka sliczna dziewczyna jak Ty nie ma sie czym stresfowac :)

    Zapraszam do mnie: http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. hmm... a ja idę do pierszwszej klasy gimnazjum ;)

    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przejmuj się Wiki taka duża dziewczyna, a się stresuje? no weś ! Minie jakieś 2 tyg i będziesz miała już wszystko obcykane ♥
    avilandpolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bez obaw będzie wszystko dobrze :)
    Chociaż nie powiem nie zawsze początki , należą do łatwych .
    Zapraszam do mnie na nowy post o UK :)
    http://camiii-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam to samo co ty w tamtym roku jak szłam do technikum! Dasz radę!! Trzymam za ciebie kciuki!

    [SPAM]
    Siedemnastolatka mieszkająca w spokojnym, a jednak tajemniczym Mystic Falls. Jest zwyczajną nastolatką otaczającą się gronem najbliższych - rodzicami, rodzeństwem i przyjaciółmi. Wraca do szkoły Mystic Falls High School na swój ostatni rok. Poznaje tam nowego ucznia - Stefana i nauczyciela historii - Damona Salvatore. Bracia skrywają przerażającą tajemnicę, o której Elena się dowie. Co będzie dalej? Dowiesz się pozostając ze mną do samego końca!
    Zapraszam: http://wild-forcee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem tu pierwszy raz i muszę stwierdzić, że cudownie piszesz i przeuroczy design! ♥
    Już obserwuję! Jeśli mój blog Ci się spodoba, to zrób to samo ;)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie napisane :) jesteś śliczna, a ja heeh o dziwo zaczęłam pisać post na ten sam temat.. Idę do technikum, wiem jaki to stres, bo też czeka mnie teraz nowa szkoła, nauczyciele i ludzie. W dodatku internat, ogrom nauki itd ;c ponad 46 km od domu ;c Nie znam nikogo ze szkoły, zaledwie dwie Panie z sekretariatu ;c. w internacie jeden znajomy i nic więcej ;c a do nowego roku szkolnego został tydzień ;c rozumiem Cię doskonale i trzymam kciuki, wierze że dasz sobie radę ! :*

    OdpowiedzUsuń